onsdag, oktober 3

Halle fick positivt...


"Halle Berry har fått kämpa för att bli gravid. Det berättade den 41-åriga skådespelerskan när hon i tisdags gästade Oprah Winfrey. När hon efter 35 negativa graviditetstest till sist fick ett positivt resultat, vågade hon knappt tro att det var sant.- Jag är vidskeplig, så jag har sparat alla negativa graviditetstest i en låda, berättade hon för Winfrey.Pappa till barnet är Berrys pojkvän, den 31-årige modellen Gabriel Aubry. Men paret har inga planer på att gifta sig bara för att de väntar barn tillsammans. Skådespelerskan har två spruckna äktenskap bakom sig, och är inte sugen på ett tredje.- Vet du, det där pappret betyder ingenting för mig längre. Jag känner mig på sätt och vis mer gift nu än vad jag någonsin gjorde i mina två tidigare äktenskap, förklarade hon."


TT spektra

Inga kommentarer: