måndag, september 17

Fight mellan Kevin & Britney




Idag hålls en ny rättegång i vårdnadstvisten mellan Britney Spears och Kevin Federline. Enligt rykten har en ny, hemlig källa valt att kliva fram och ska vittna om händelser som kan få sångerskan att bli av med sina barn.
Vittnet sägs vara en av hennes tre tidigare livvakter som hon gett sparken kort efter att hon checkade ut från rehab i våras och han påstår sig bland annat ha sett henne använda droger framför barnen.
&mdash: Ni kanske kommer att känna igen honom när han går utanför rättssalen, men kanske inte. Han är inte känd. Han är bara någon som bryr sig om barnen, berättar kändisadvokaten Gloria Allred för sajten Fox News, och säger att hon behållit honom hemlig så länge det varit möjligt för att kriget inte skulle bryta ut i media i förtid.
— Jag tror att vår klient är ett väldigt viktigt vittne, säger Gloria till paparazzibyrån X17.
Däremot är kändisadvokaten mer förtegen om vad hennes klient egentligen har att säga.
— Jag vill inte kommentera vad hans vittnesmål kommer att bli, säger hon.
Men varifrån kommer då det superhemliga vittnet?
— Han kom till mig. Jag har gjort det här i 31 år och folk vet vad jag gör. Jag kan inte berätta exakt hans motiv, men jag skulle beskriva honom som ett ”motvilligt vittne”, avslöjar Gloria.
Sångerskan uppges dock inte vara orolig eftersom hon bestämt hävdar att hon inte har någonting att dölja. Men efter en totalsågad fiaskocomeback i förra veckan och efter att återigen ha fotograferats utan trosor uppges den 25-åriga popstjärnan gå igenom en tuff period.
— Britney vill bara vara mamma. Det här är en frustrerande tid för henne, säger sångerskans advokat Laura Wasser.
Kevin, 29, däremot sägs ha det bättre än någonsin:
— Han mår fantastiskt bra, säger K-Feds advokat Mark Vincent Kaplan till People.
För närvarande har exparet halva vårdnaden var, och idag avgörs om den relationen kommer att förändras.

Inga kommentarer: