onsdag, september 26

Alex bekräftar: "Jag dejtar Paris"


Sedan Alexander von Zweigbergk Väggö av en slump blev introducerad för Paris Hilton i förra veckan har hans liv förändras drastiskt. Från att ha extraknäckt på en pizzeria har den svenska modellen plötsligt en egen lägenhet i lyxiga Beverly Hills och ett stundande möte med världskända agenturen Ford Models.
Som Starlounge tidigare rapporterat tillbringade exfången ett helt dygn tillsammans med 20-årige Alexander från Göteborg i förra veckan. Efter restaurangbesök på lyxiga The Ivy och en visit hos arvtagerskans familj har de två fortsatt att träffas så ofta det bara går.
Alex, som hade planerat att backpacka med en barndomsvän i USA i sex månader, pekas redan ut i amerikansk press som den blonda 26-åringens pojkvän. För Expressen bekräftar han själv att de två är mer än vänner.
— Vi träffas ju helt klart. Jag har aldrig gillat ordet dejta, men visst lutar mer åt dejting än inte dejting, om du förstår vad jag menar, berättar Alexander.
— Vi trivs helt klart tillsammans. Hon har mycket att göra men vi har umgåtts en hel del. Vi har kul ihop.
Alexander var på restaurangen Mr Chow med sin alldeles nya manager Brannon Castleberry, som han mött bara dagarna innan utanför en klubb, när Paris råkade befinna sig på samma ställe och slog sig ner vid deras middagsbord.
Under sommaren jobbade den svenska modellen på en pizzeria och som budbilschaufför för att spara ihop pengar till sin resa. Men sedan han träffade Paris har hans liv bokstavligen förändrats över en natt.
— Allt har kommit som en chock. Det var inte alls så här jag trodde att det skulle bli. Just nu vet jag inte exakt vad som kommer att hända och vad jag ska göra, men det dröjer nog innan jag kommer till Sverige. Jag tänker vara här ett bra tag, säger Alex.
källa: msn

Inga kommentarer: